1 cvičení, které mohou mileniálové dělat, aby překonali strach

Stejně jako rozvíjení odolnosti tváří v tvář neúspěchu je i zvládání odmítnutí jako sval, který je třeba rozvíjet a cvičit. Neprožívání odmítnutí a mentalita „každý dostane trofej“ vedla k tomu, že se mnoho mileniálů (nevědomky) vyhýbá krátkodobé bolesti za záruku desetinásobku bolesti dlouhodobé.

Tim Ferriss, autor bestselleru New York Times Čtyřhodinový pracovní týden, byl 27krát odmítnut vydavateli, než byla jeho kniha přijata. Kniha se nakonec dostala na seznam bestsellerů New York Times. Ferris je přesvědčen, že vytrval tváří v tvář odmítnutí díky „informované důvěře.“

Měl informovanou důvěru, protože měl důkazy, že obsah knihy funguje. O obsahu knihy mluvil s publikem již několik let a od posluchačů se setkal s převážně pozitivní odezvou.

Nejlepším způsobem, jak rozvíjet informovanou sebedůvěru, je testovat své plány, produkty nebo nápady. Povzbuďte mileniály, aby své nápady podrobili chaotické realitě každodenního života (prostřednictvím průzkumu, blogu, fokusní skupiny atd.), aby zjistili, jakou zpětnou vazbu nebo odezvu získají. Pomozte jim využít každé odmítnutí jako příležitost naučit se, jak upravit plán, výrobek nebo nápad.

Způsoby, jak se vyrovnat s odmítnutím

  • Vyhledávejte drobná odmítnutí. Povzbuďte mileniály, aby navštívili místní státní veletrh nebo bleší trh a pokusili se nakoupit zboží za polovinu uvedené ceny. Nebo příště ve Starbucks, ať si řeknou o desetiprocentní slevu. V obou situacích se pravděpodobně dočkají okamžitého, ale drobného odmítnutí a dočkají se o tom vyprávění.
  • Omezte extrémy. Mileniálové, kteří se s odmítnutím setkávají na pracovišti poprvé, se snadno nechají unést svou představivostí. Promítnou si extrémní situace, které jsou velmi nepravděpodobné, ale zesilují odmítnutí. Proškolte zaměstnance v pravděpodobných důsledcích a pomozte jim, aby v případě odmítnutí nereagovali tak emočně přehnaně.
  • Depersonalizovat ji. Uvědomte si, že většina odmítnutí není osobní. Lidé mohou odmítat ostatní jen proto, že jsou hladoví, unavení, roztržití nebo mají špatný den.
  • 1 Cvičení, které mohou mileniálové udělat, aby překonali strach

    Přirozenou lidskou reakcí na selhání a odmítnutí je strach. Pokud strach omezuje váš tým mileniálů, může toto cvičení „nastavení strachu“ pomoci zbavit mileniály paralýzy.

    • Na list papíru o rozměrech 8 x 11 nakreslete dvě svislé čáry, které jej rozdělí na tři sloupce.
    • Na začátek papíru napište jednu věc, která vás znepokojuje, cítíte se v ní rizikově nebo ji odkládáte.
    • Do levého sloupce napište seznam všeho, co by se v nejhorším případě mohlo pokazit. Buďte konkrétní.
    • Do prostředního sloupce napište seznam bodů, které můžete udělat, abyste minimalizovali pravděpodobnost, že dojde k nejhorším situacím. Buďte konkrétní.
    • Do pravého sloupce napište, co můžete udělat, abyste se v případě, že dojde k nejhoršímu scénáři, dostali zpět na místo, kde jste.

    Když si svůj strach, problém nebo riziko dáte pod lupu, máte tendenci si uvědomit, že nejhorší možný výsledek je velmi nepravděpodobný a/nebo velmi dobře zvládnutelný. Toto jednoduché cvičení pomáhá nahlížet na strach z nadhledu a může mileniálům pomoci překonat strach a úspěšně čelit neúspěchu.

    (Toto je 1 ze 47 strategií, které Ryan sdílí ve své nové knize The Millennial Manual: Kompletní návod, jak řídit, rozvíjet a zapojovat mileniály v práci.)