10 nejoblíbenějších – a nejchutnějších – zdravých kancelářských svačinek v Americe

Pokud jde o benefity v kanceláři, mnoho společností předpokládá, že nejdůležitější jsou velké, okázalé vymoženosti. Představte si maséry na pracovišti, extravagantní herny nebo firemní posilovny: věci, na které většina firem nemá buď rozpočet, nebo prostor.

Studie však naznačují, že existuje mnohem zvládnutelnější předpoklad, který může mít mimořádný vliv na produktivitu, angažovanost a celkové zdraví a spokojenost v celé společnosti.

Ve skutečnosti je to tak jednoduché, že je snadné to přehlédnout: zdravé občerstvení do kanceláře.

Je to pravda. Přechod na zdravější varianty občerstvení na pracovišti může pozitivně ovlivnit produktivitu organizace několika klíčovými způsoby.

Zaprvé je tu skutečnost, že to, co vaši zaměstnanci jedí, přímo ovlivňuje jejich výkonnost. Podle Harvard Business Review „má jídlo přímý vliv na náš kognitivní výkon“ a špatné rozhodnutí u automatu může zmařit celodenní produktivitu. Zdravější varianty – to znamená minimálně zpracované potraviny s nízkým obsahem glykémie, které mají vysoký obsah vlákniny, bílkovin a zdravých tuků – poskytují trvalou energii pro vysoký výkon po celý den.

Vezměte také v úvahu, že svačiny ovlivňují celkový jídelníček (a tedy i celkové zdraví) více než jakákoli jiná kategorie jídel. Studie provedená na více než 200 dospělých účastnících se programu wellness na pracovišti zjistila, že výběr svačin v práci ovlivňuje jak kvalitu stravy, tak obecné zdravotní kategorie, jako je BMI. Čím zdravější je výběr svačinek, tím lepší je celková strava a zdraví účastníků.

A nakonec je tu emocionální složka zdravého občerstvení v práci. Zaměstnavatelé, kteří poskytují svým zaměstnancům možnost občerstvení, dávají svým zaměstnancům najevo, že o ně pečují a oceňují je, což následně zvyšuje jejich angažovanost. Je to jeden z důvodů, proč je zdravé občerstvení označováno za „klíč ke štěstí v práci“.“

Nejlepší způsob, jak zajistit, aby se členové vašeho týmu stravovali lépe, je samozřejmě najít zdravější možnosti, které jim skutečně chutnají. Pokud potřebujete nějaké nápady, nedávná studie provedla průzkum mezi více než 10 000 profesionály, kteří se zabývají zdravým občerstvením.

Než se však vrhneme na výsledky, prozkoumejme několik rychlých možností, jak kancelář vybavit zdravým občerstvením. (Je to jednodušší, než si možná myslíte.) Zde jsou někteří poskytovatelé zdravého kancelářského občerstvení, rozdělení podle velikosti firmy:

1-9 zaměstnanců? UrthBox

Pro menší kanceláře je UrthBox tou správnou volbou. Tato jednoduchá služba vám každý měsíc zašle krabice obsahující 100 % organické a přírodní svačiny bez GMO, které udrží váš tým v plné síle.

10-500 zaměstnanců? SnackNation

Když se vaše kancelář začne rozrůstat, je to trochu složitější. Více lidí v kanceláři znamená více chutí, které je třeba uspokojit. SnackNation je skvělou volbou při této velikosti. Tato značka vás zbaví veškerého úsilí a každý měsíc vám doručí odborně vybranou krabici se zdravým občerstvením.

501-10 000 zaměstnanců? Aramark

Jakmile se dostanete nad hranici 500 zaměstnanců, je čas přemýšlet o poskytovatelích komplexních služeb. Společnost Aramark dělá opravdu všechno, od stravování na pracovišti přes občerstvení, kávový servis až po iniciativy v oblasti zdraví a wellness.

Více než 10 000 zaměstnanců? Jídelna

Pro velké kluky (a holky) je Canteen to pravé. Má všechny zvonky a píšťalky, včetně automatizovaných služeb, jako jsou automaty na zdravé potraviny a mikromarkety „grab-and-go“, a navíc kávový servis, stravování a další služby. Její prémiové nabídky mají vysokou cenovku, takže tato nabídka je nejlepší pro velké společnosti, které na to mají rozpočet.

Teď, když už víte, jak na to, je zde co získat. Níže jsou uvedeny některé z nejlepších zdravých svačinek do kanceláře podle hlasování více než 10 000 hladových profesionálů.

10. Jerky

Sušené maso bylo dlouho odepisováno jako nezdravá pochoutka, která je odkázána na čerpací stanice a zastávky kamionů, ale správně upravené sušené maso je neuvěřitelně zdravé. Má vysoký obsah libových bílkovin (které vás déle zasytí) a nezvyšuje hladinu inzulínu (což je skvělé pro hubnutí). Nové řemeslné druhy používají prvotřídní maso a nepoužívají plnidla, konzervační látky a další umělé přísady.

Doporučujeme: Field Trip Jerky

9. Jogurt

Pokud vám jde o bílkoviny, nemůžete udělat nic lepšího než jogurt. 6 uncí obsahuje asi 9 gramů – nemluvě o dostatečném množství vápníku, vitaminu B12, draslíku a hořčíku. A samozřejmě jogurt, který je proslulý tím, že obsahuje prospěšná probiotika, která pomáhají udržovat dobré zdraví zažívacího traktu.

Doporučení: Siggi’s

8. Trail Mix

Směs trailů kombinuje potraviny bohaté na vlákninu, tuky a bílkoviny v jedné chutné svačině. To znamená, že se budete cítit déle sytí a sníte méně čistých sacharidů. Ale stejně jako u každého mistrovského díla popové hudby záleží na správném mixu. Ujistěte se, že ta vaše získává sladkost z přírodních zdrojů, nikoliv z bonbonů nebo kousků čokolády.

Doporučení: Doporučení: Bearclaw Kitchen

7. String Cheese

Sýr má trochu špatnou pověst kvůli vysokému obsahu kalorií a tuku, ale je také skvělým zdrojem vitaminu D, vápníku a bílkovin. Nezapomínejte na střídmost – a mějte na paměti, že ne každý sýr je stejný. Bio je vždy lepší volbou; čím méně zpracované, tím lepší.

Doporučujeme: Vydejte se na cestu do světa, abyste si mohli dopřát chipsy s chipsy, které se vám budou hodit: Horizon Organic

6. Krekry

Krekry pomáhají uspokojit chuť k jídlu mezi jednotlivými jídly a jsou mnohem lepší volbou než smažené pokrmy. I zde platí, že čím méně zpracované, tím lepší. Hledejte krekry, které jsou stoprocentně celozrnné a neobsahují nasycené tuky.

Doporučení: Cello Whisps

5. Tmavá čokoláda

Tmavá čokoláda je skvělým zdrojem antioxidantů a je spojována se zlepšením zdraví srdce, snížením hladiny cholesterolu, zvýšením kognitivních funkcí a dokonce i s prevencí rakoviny. Čím tmavší čokoláda, tím lépe, protože tyto druhy bývají vyrobeny s menším množstvím přidaného cukru a obsahují více kakaa bohatého na antioxidanty.

Doporučujeme: Celoroční snídaně s celozrnnými bramborami Celsi Celsi Celsi TCHO

4. Chipsy

Ve správném množství a správným způsobem připravené chipsy jsou rozhodně zdravou svačinkou. Řemeslné značky dnes připravují své chipsy na slunečnicovém, avokádovém a kokosovém oleji. A stejně jako nejlepší forma cvičení je ta, kterou budete dělat, nejlepší zdravá svačina je ta, kterou budete skutečně jíst. Pokud milujete chipsy, existuje spousta lepších variant chipsů, které uspokojí vaši chuť, aniž by sabotovaly vaši dietu.

Doporučení: Doporučení: Deep River

3. Proteinová tyčinka, tyčinka s ovocem a ořechy nebo energetická tyčinka

Pokud se vám zdá, že Amerika prožívá revoluci v barech, je to proto, že tomu tak je. Tyčinky jsou tak oblíbené, protože poskytují vyváženou, přenosnou výživu a dokážou vás zasytit a dodat energii na několik hodin. Existují desítky skvělých výrobců tyčinek, kteří nabízejí zdravé, skvěle chutnající tyčinky jen s několika málo ingrediencemi a minimálním zpracováním.

Doporučení: RXBAR

2. Ořechy

Ořechy jsou skvělou svačinou, především proto, že obsahují zdravé tuky (včetně omega-3 mastných kyselin), bílkoviny a vlákninu. Ale ve skutečnosti jsou skvělé, protože jsou chutné.

Doporučujeme: Vezměte si na pomoc tyčinky, které jsou vhodné k přípravě pokrmů, které se nacházejí na trhu: AgStandard Mandle

1. Ovoce nebo sušené ovoce

Ovoce je skvělou svačinou do kanceláře, protože je kompaktní a přenosné, a některé z nich se dokonce dodávají s vlastním přírodním pouzdrem. Pokud vás nudí obyčejné ovoce, jako jsou jablka a pomeranče, existuje mnoho druhů sušených ovocných žvýkaček, které vám zajistí denní dávku.

Doporučení: Bare Snacks