10 pozitivních návyků, které okamžitě zlepší život

Pevně věřím v sílu pozitivních návyků. Je tak snadné ukázat na mraky a říct: „Tady chci být.“ To zvládne každý. Výzvou je ušpinit si ruce a každý den dělat to, co je potřeba, abyste tyto sny proměnili ve skutečnost.

1. Dodržte svůj první slib dne.

První slib, který si každý den všichni dáváme, je, v kolik hodin vstáváme. A víte co?? Velká většina z nás tento slib poruší. Budík se spustí. Zmáčkneš tlačítko snooze. Aniž byste to chtěli, už jste začali den špatnou nohou. Předchozí večer jste dali slib, který jste se rozhodli nedodržet.

Zvykněte si praktikovat slib, který si dáte, a dodržujte ho. Jde o víc než jen o „probuzení“.“ Jde o zvyk.

2. Oblékněte se pro úspěch.

Vypadat dobře, cítit se dobře.

Součástí vaší ranní rutiny by mělo být ztělesnění energie, kterou chcete přinášet do světa. To má méně co do činění s „profesionálním vzhledem“ a více s pozitivním naladěním mysli. Když se cítíte pohodlně ve své vlastní obuvi, nesete se s jinou energií. Důležitá je energie.

3. Meditativní okamžik.

Než začne denní chaos, věnujte chvilku sami sobě. Pro některé je to meditace. Pro jiné to může být přečtení několika stránek z knihy nebo klidné posezení s šálkem kávy a novinami. Ale udělejte si chvilku a vnímejte klid dne. Pomůže vám to později, kdyby udeřila bouře (obrazně řečeno). Vzpomeňte si na tyto ranní okamžiky klidu a uvědomte si, že život je plný vln. Jde jen o to, abyste se na nich svezli.

4. Snězte oběd!

Tolik lidí podceňuje hodnotu přestávky na oběd – i kdyby to mělo být jen 15 minut na snězení sendviče. Osobní zdraví je pro dlouhodobou hru tak důležité, a pokud ho ignorujete, pak si jen zaděláváte na mnohem větší problém v budoucnu.

Pokud je váš rozvrh tak nabitý, že si nedokážete udělat čas na to, abyste se najedli, je něco v nerovnováze – a slibuji vám, že problém není v obědě.

5. Odpolední chvilka.

Kolik lidí si uprostřed dne vyhradí pět minut na to, aby se zamysleli nad tím, jak na tom jsou? Ne příliš mnoho. Místo toho, jakmile se naše dny rozjedou, tlačíme a tlačíme a tlačíme, dokud nepřistaneme na gauči v devět večer.m. a říct: „Páni, jsem vyčerpaný.“

Život není sprint. Život je maraton.

Místo toho, abyste si dopřávali jen klidné ráno a/nebo klidnou noc, udělejte si čas na pět minut klidu i uprostřed dne. Pokud je to „nemožné“, omluvte se na těch pět minut na záchodě. Každý si musí odskočit, že??

Ať už to stojí cokoli, udělejte si těch pět minut někdy odpoledne. Budete se divit, co dokáže pět minut klidu udělat pro zbytek vašeho dne.

6. Najděte si volný čas.

Pokud jste cílevědomý jedinec, pojem „volný čas“ ve skutečnosti neexistuje. Volný čas je více času, který můžete věnovat práci na svých cílech.

Z dlouhodobého hlediska to však může přinést i problémy. Každý potřebuje čas na odreagování. Nezáleží ani tak na délce času, jako na jeho kvalitě. Hodina zcela odtržená od každodenní práce je mnohem produktivnější než 5 hodin odtržení, kdy se psychicky trestáte za to, že jste si „dali pauzu.“

Volný čas je klíčový, zejména pro kreativce. Nechte svou mysl bloudit. Udělejte krok zpět. Vidět les místo stromů.

7. Spravujte své peníze, nenechte je, aby spravovaly vás.

Mnoho stresu má kořeny v penězích. Ale je to opravdu vina peněz?? Nebo je to spíše náš vztah k ní?

Udělejte si čas na to, abyste se dozvěděli něco o financích a o tom, jak se můžete nastavit na úspěch. Zavedete zde pozitivní návyky a pak se jich držte. Odkládejte si z každé výplaty část na penzijní účet. Odložte si další část svých osobních úspor. Nakupujte v rozumných mezích. A pak si jednou za měsíc udělejte rychlou revizi a podívejte se, za co utrácíte své peníze.

Čím pilnější zde budete, tím více si budete moci vybudovat návyky, které vás připraví na budoucnost, po které skutečně toužíte.

8. Představte se.

Kdy jste naposledy s někým navázali rozhovor ve vlaku?? V obchodě s potravinami? Ve frontě na kávu?

Nikdy nevíte, koho můžete potkat – a právě tyto okamžiky náhody udržují život v hravém pohybu. Některé z mých nejlepších obchodních kontaktů jsem poznal díky náhodným rozhovorům v posilovně. Některé z mých nejoblíbenějších příběhů byly výsledkem rozhodnutí promluvit si s někým novým.

Zvykněte si představovat se lidem, kteří vám zkříží cestu. Je to nejjednodušší způsob, jak udržet život zajímavý.

9. Prozkoumejte stránky.

V návaznosti na výše uvedené je tak snadné upadnout do rutiny chození na stejná místa, objednávání stejných jídel, setkávání se se stejnými lidmi. Zvykněte si objevovat nové věci.

Pokud jste chtěli jít do té nové kavárny na konci ulice, tak jděte. Pokud jste přemýšleli o tom, že vyzkoušíte novou restauraci, udělejte si rezervaci. Nikdy se to nestane, pokud to nedokážete.

10. Pište si deník a spěte.

A samozřejmě jsou tu dva z nejvíce podceňovaných návyků na světě – psaní deníku před spaním a pak skutečné spaní.

Důvod, proč tolik obhajuji psaní deníku před spaním, je ten, že je to jedna z mála chvil během dne, kdy je vše v klidu. Tento čas je nejlepší využít k zamyšlení, podívat se, jak den probíhal, jak se cítíte, zjistit, co můžete zlepšit pro zítřek, a pak si stanovit svůj záměr.

Dalším důvodem, proč je důležité to udělat těsně před spaním, je to, že se to pak během spánku vsákne do vašeho podvědomí. Pokud se vám podaří vytvořit si z toho zvyk, pak zjistíte, že se druhý den důsledně probouzíte s jasnou představou o tom, co musíte udělat, abyste byli úspěšní. Právě jste strávili celou noc tím, že jste do sebe zasadili tyto „další kroky“ – a až vstanete, bude čas pustit se do práce.

Spánek je tak podceňovaný. Dlouho jsem si myslel, že čím méně spíte, tím více pracujete. A vlastně je to pravda – když se nevyspíte, budete si připadat jako nejpracovitější člověk na této planetě. Ale to neznamená, že pracujete chytře.

Sedm až sedm a půl hodiny spánku je ideální doba na spánek. Pokud se vám podaří dosáhnout osmi, skvělé. Pokud ne, je to v pořádku. Ale nespokojte se s pěti nebo šesti.

Odpočatá mysl je mnohem produktivnější než unavená (bez ohledu na to, kolik kávy vypijete).