13 nejlepších aplikací pro zvládání stresu

Zvládání stresu je dovednost, kterou si musí osvojit každý. Ať už se jedná o každodenní boj, nebo o občasné vzplanutí, účinky stresu se podepisují na naší produktivitě a hlavně na našem zdraví. Nové nástroje naštěstí umožňují zvládat stres na dosah ruky.

Zde jsou některé z nejlepších aplikací, které jsem našel pro zvládání a snižování stresu.

1. Breathe2Relax:

Aplikace pro chytré telefony s pokyny a cvičeními bráničního dýchání, zdokumentované dovednosti pro zvládání stresu. Obsahuje podrobné informace o účincích stresu na organismus.

2. Pacifica:

Poskytuje řízená cvičení hlubokého dýchání a svalové relaxace, každodenní experimenty proti úzkosti a nástroje včetně sledování nálady . Zaznamenávání vlastních myšlenek vám může pomoci pochopit vaše vzorce myšlení a rozpoznat možné spouštěče úzkosti.

3. GPS pro duši:

Služba GPS for the Soul, kterou vytvořili Arianna Huffington a Deepak Chopra, využívá zpětnou biologickou vazbu, která vám pomůže určit úroveň stresu, a pomáhá vám zvládat stres pomocí meditačních nástrojů, které zahrnují uklidňující obrázky a hudbu.

4. Happify:

Aplikace pro trénink mozku založená na výzkumu, který ukázal, že některé druhy aktivit vám mohou pomoci bojovat s negativitou, úzkostí a stresem a zároveň podporovat pozitivní vlastnosti, jako je vděčnost a empatie.

5. Stress Doctor:

Cyklus hlubokých dechových cvičení na odbourání stresu v kombinaci s monitorem srdečního tepu, takže můžete sledovat účinky na své tělo v reálném čase.

6. Headspace:

„Členství v posilovně pro mysl“ Headspace poskytuje řadu řízených meditačních sezení a trénink všímavosti. K dispozici je bezplatná zkušební verze a další sezení jsou k dispozici na základě předplatného.

7. Osobní zen:

Série her vyvinutá ve spolupráci s profesorem psychologie a neurověd, která vychází z klinických poznatků o metodách snižování úrovně úzkosti.

8. My Mood Tracker:

Ve znalostech je síla. Jakmile si lépe uvědomíte, co kdy cítíte, můžete začít zjišťovat souvislosti mezi životními událostmi a cykly a svými náladami, což vám následně pomůže nálady zvládat (a pracovat s nimi).

9. Stisknout a zatřást:

Neinternalizujte svůj vztek a stres, ale ventilujte je neškodně na virtuální gumové kachničce.

10. Jóga do kapsy:

Relaxujte s jógou. Vyhledejte jednotlivé pozice nebo sestavte celé sestavy z různých stylů jógy a všech úrovní obtížnosti.

11. Hledání optimismu:

Sledovač nálad, kde si můžete denně vést záznamy o příznacích a spouštěcích faktorech. Obsahuje nástroje pro vizualizaci dat a informace o strategiích wellness.

12. Aplikace Mindfulness:

Vyberte si z pěti řízených meditací s možností poslechu uklidňující hudby nebo zvuků přírody.

13. Pay It Forward:

Podporuje každodenní projev laskavosti – osvědčený prostředek ke snížení stresu – se seznamem návrhů i napojení na komunitu lidí, kteří se hlásí k zásadám „pay it forward“.