[CATS]Startup Life[/CATS]

10 způsobů, jak se stát sebevědomějším člověkem

Sebevědomí není něco, s čím se každý narodí. Většina z nás na tom musí pracovat.

Jedním z nejrychlejších způsobů, jak si zvýšit sebevědomí, je začít s malými změnami a praktikovat je každý den. Tyto základní úkoly jsou cenné pro každého v jakémkoli věku, v jakékoli fázi profesního i osobního života.

Zde je 10 způsobů, jak se stát sebevědomějším člověkem, což vám pomůže dosáhnout vašich cílů.

1. Dělají si přehled

Napište si nebo napište na papír vše, v čem jste dobří. Nezapomeňte uvést všechny položky, které vás napadnou, i když se netýkají vaší současné práce. Můžete například uvařit nejlepší kuřecí polévku, jakou lidstvo zná. Napište si to.

Udržujete čistý dům? Zapište si je na seznam. Umíte si skvěle zapamatovat každou písničku, kterou slyšíte v rádiu?? Jo, to je na seznamu. Přečtěte si svůj seznam. Nikdy nepovažujte své dovednosti za samozřejmost. Buďte hrdí na to, co děláte dobře, a nebojte se o to podělit s ostatními.

Uvařte si polévku a vezměte si ji do práce.

2. Naučte se přijímat pochvaly

Je v pořádku přijmout kompliment. Bez ohledu na to, jak velký nebo malý kompliment to je, poděkujte.

Neodmítejte pochvalu. Přijměte ji, osvojte si ji a uvědomte si, že si kompliment zasloužíte. To je těžké, zvláště po letech nepřijetí. Cvičením si vytvořte nový zvyk vděčně a s grácií kvitovat své obdivovatele.

3. Přečtěte si na. Přečtěte si. Pak si jděte ještě něco přečíst

Nic neinspiruje ostatní a nezvyšuje sebevědomí víc než znalosti. Nemusíte vědět všechno o všem, ale mít širokou základnu povědomí o světě kolem sebe je posilou vaší sebeúcty.

Pokud se v politických diskusích cítíte nejistě, oprašte si nejnovější debaty. Nejste si jisti, co je to „first down“? Přečtěte si něco o fotbale. Čtěte o umění, módě, zábavě a Blízkém východě. Prohledávejte blogy, časopisy a další informace. Seznamte se s nejnovějšími hudebními trendy. Nastudujte si nejnovější filmové recenze.Neustálý proces učení z vás udělá všestranného a sebevědomějšího člověka.

4. Vyzkoušejte nové věci

Jak zkoušení nových věcí posiluje sebevědomí? To neznamená. Rozhodnutí zkusit tu novou věc a dotáhnout ji do konce dělá. Vyzkoušejte alespoň jednou za měsíc něco nového. Pro vás, extrémně sebevědomé, dělejte to jednou týdně.

Vyzkoušejte novou restauraci. Přihlaste se na kurz výtvarné výchovy. začněte psát na volné noze. Staňte se dobrovolníkem v místní potravinové bance.Je to cvičení, které vám skutečně změní život. I když se vám nějaký konkrétní počin nepovede, měli jste odvahu a sebevědomí se do něj pustit.

5. Buď zdravá

Zdravý životní styl má trvalý vliv na vaše sebevědomí. Nejde o to, jak vypadáte, i když ano, i to pomáhá vašemu sebevědomí. Jde o to, abyste se cítili dobře, správně se rozhodovali a byli si ve svém životě jistí.

Pijte více vody. Přestaňte jíst nezdravé jídlo. Začněte chodit pěšky. Zapište se do posilovny. Doplňte zásoby ve spíži a lednici pouze svým oblíbeným zdravým ovocem a zeleninou. Nemusíte se stát fitness guru, abyste mohli využít účinků zdravého životního stylu, které zvyšují sebevědomí.

6. Obklopte se podporou

Je ve vašem světě nějaký vysavač života? Znáte to, ten jeden negativní přítel nebo člen rodiny, který vás sráží dolů už jen tím, že je v jeho blízkosti?

Distancujte se od takového člověka. Obklopte se těmi, díky kterým se cítíte dobře. Ano, je to těžké. Bude to ta nejtěžší věc na tomto seznamu, kterou je třeba splnit.

Neznáte lidi, kteří vám dělají dobře? Najděte je. (Viz č. 4.) Nezáleží na tom, jak moc si věříte, přítel, který ve skutečnosti není vaším přítelem, tuto důvěru zničí. Přesuňte se z této kapitoly svého života a vytvořte si novou, sebevědomou budoucnost.

7. Tancujte

Vážně, prostě tancujte, i když to neumíte. Zesilte hudbu a nechte to být. V obývacím pokoji nebo v ložnici, dokonce i uprostřed, světe div se, obchodu s potravinami.

Můžete to brát doslova nebo obrazně. Cílem je být sám sebou. Vždy. Nebojte se dát vyniknout své osobnosti. Buďte sebevědomí v tom, kým jste, a dovolte světu kolem sebe, aby vás viděl takovým člověkem.

8. Oživte svůj šatník

Máte skříň plnou triček a džínů?? Je všechno ve vaší skříni stejné černé barvy?

Vyzkoušejte pár nových kousků oblečení, které se hodí k tomu, co už máte. Pro ty, kteří mají omezený rozpočet, stačí jen pár dobrých a kvalitních věcí.

Nový sportovní kabát, pestrobarevný top, který vám sluší, dokonce i nová kravata nebo výrazný náhrdelník změní způsob, jakým se vidíte.

Pokud si nejste jistá, co vám sluší, požádejte kamarádku nebo kolegyni, aby vám pomohla. Není ostuda být módně zaostalý. Jednoduché změny vašeho zevnějšku vám nejen zlepší pocit ze sebe sama, ale změní i způsob, jakým vás vnímají ostatní.

9. Požádejte o práci navíc

Co?? Ano, požádejte o práci navíc. To pro vás bude výzvou, abyste ze sebe vydali to nejlepší. Dokončení této práce posílí vaši důvěru ve vlastní schopnosti. Vaši nadřízení si všimnou vaší iniciativy a ocení ji.

To také posílí vaši odvahu. Práce navíc vás často vystaví kontaktu s lidmi ve firmě, se kterými jste dosud nepracovali.

Nezapomeňte, že když vás někdo pochválí, přijměte to s grácií.

10. Oceňujte ostatní

Jak roste vaše sebevědomí, pomáhejte ostatním zvyšovat jejich sebevědomí. Pomáhat druhým, aby se cítili skvěle, bude mít stejný účinek i na vás.

Pokud kolega odevzdá skvělý projekt, řekněte mu to a myslete to vážně. Máte přítele, který pro vás vždy udělá něco milého?? Poděkujte dané osobě.

Je tu pro vás vždy vaše rodina? Řekněte jim, jak moc si vážíte jejich podpory, a oplaťte jim ji.

Buďte upřímní, čestní a lidé vaši upřímnost poznají.

10 způsobů, jak se stát sebevědomějším člověkem

Se sebedůvěrou se svět zdá být lepším místem, slunečným dnem, kde je možné všechno. Bez něj se do vás pomalu vkrádá temnota a vaše nálada začne klesat.

Stejně jako slunce dodává zásadní vitamín D, sebevědomí poskytuje „šťávu“ potřebnou k úspěchu v osobním i profesním životě. Ať už je to strach z neznámého, nebo jizvy po minulých neúspěších, nízké sebevědomí se může objevit z mnoha důvodů. Níže uvádíme 10 způsobů, jak se stát sebevědomějším člověkem, které by vám měly pomoci ve všech aspektech vašeho života.

1. Předstírejte, dokud se vám to nepodaří.

Tento termín se běžně používá z nějakého důvodu. Je jasné, že pokud čtete tento článek, hledáte způsoby, jak zlepšit své sebevědomí, takže předstírání může být dobrým začátkem. Nakonec i vy může začít věřit všem skvělým věcem, které se o vás říkají!

2. Oblékejte se podle svého.

Nic vám nepomůže cítit se lépe, než když se podíváte do zrcadla a líbí se vám, co vidíte. Považuji se za velmi ležérního člověka, ale ani já si nemohu užívat pohodlí, pokud s ním občas nekontrastuje styl a úsilí. To platí i pro péči o tělo.

3. Pozitivní síť.

Obklopte se pozitivními lidmi, kteří si všímají vašich dobrých vlastností a obdařují vás dobrou náladou. Díky tomu bude negativní myšlení obtížnější a méně žádoucí.

4. Buďte připraveni.

Jako hlavní důvod nízkého sebevědomí se často uvádí pocit nepřipravenosti. Pokud půjdete do situací připraveni na jakýkoli scénář, budete se mít po nich mnohem méně za co mlátit.

5. Něco malého.

Změna jednoho malého zlozvyku vám dodá skvělý pocit, ukáže vám, co je možné, a povede k větším změnám. Více pozitivních změn rovná se více sebevědomí!

6. Cvičení.

Není žádným tajemstvím, že cvičení přímo souvisí se štěstím. Pokud pozitivní samomluva nepomáhá, můžete získat pocit kontroly tím, že se prostě zvednete a budete se hýbat. Motivace v jednom aspektu vašeho života se může rozšířit i do ostatních.

7. Vzdělávání.

Cítíte se v práci pozadu? Starost o výchovu? Buďte proaktivní a navštivte kurz. Už jen to, že pro to něco uděláte, vám může zlepšit náladu.

8. Služba veřejnosti.

Je známo, že ti, kteří pracují dobrovolně, se cítí lépe než ti, kteří dobrovolně nepracují’t. Radost může být nakažlivá.

9. Clean.

Organizace pracovního prostoru nebo domácnosti může poskytnout pocit kontroly, který mnohým lidem s nízkým sebevědomím chybí. Může vám to také pomoci snáze najít věci, což povede k tomu, že se budete v budoucnu cítit lépe.

10. Připomínky.

To se týká jak pozitivních, tak negativních připomínek. Přidání pozitivních může posílit dopad všech úspěchů, kterých jste dosáhli. Odstranění těch negativních může snížit pravděpodobnost, že se vrátíte zpět na zem.

To, jak se cítíte sami se sebou, má vliv nejen na vás osobně, ale i na vaše okolí. Pokud má tato bláznivá věc, které říkáme život, nějaký smysl, mnozí věří, že je to zlepšit se. Kdyby tomu každý věřil, mohl by to být první krok k lepšímu světu.

Pokud vám tento příspěvek pomohl, sdílejte jej na sociálních sítích. Stejně jako tento sloupec? Přihlaste se k odběru e-mailových upozornění a vy’ll nikdy nevynechat žádný příspěvek.