Jediný trik, který vám umožní změnit návyky přes noc

V posledních několika týdnech jsem se dostala do velkého útlumu, pokud jde o péči o sebe samu. Začal jsem mnohem více jíst venku se svou přítelkyní a saláty jsem vyměnil za hamburgery a hranolky. Cvičení se začalo měnit z povinné akce jednou denně na vztah typu „No, zítra se k tomu prostě dostanu“.

S pocitem, že musím udělat zásadní změnu, abych se vrátil na správnou cestu, jsem se rozhodl, že (odpusťte mi tu Drakeovu větu) půjdu z „0 na 100 opravdu rychle“.“

Je důležité poznamenat, že toto není doporučená strategie pro rozvoj nových návyků. Nejlepším způsobem je postupně si vytvořit nové postupy v průběhu času, pomalu do nich vstupovat, místo abyste se rovnou vrhli do bazénu. Byl jsem však neklidný, a tak jsem se rozhodl, že od začátku provedu drastickou změnu a budu ji udržovat.

Většina lidí, kteří se o tuto strategii pokusí, neuspěje. Pomocí jednoho pravidla, kterým jsem se nyní naučil žít, jsem však dokázal provést drastickou změnu a od té doby si ji udržet jako zvyk.

Jaké je to kouzelné tajemství?

Je to nastavení rutiny, abyste museli vynaložit co nejméně síly vůle. Níže se budu věnovat tomu, proč to tak dobře funguje a jak to aplikovat pro vaše podnikání a osobní život.

Kouzelná rada: Přizpůsobte si život tak, abyste se museli jen ukázat.

Mnohokrát nemám pocit, že bych si dobře zacvičil, když jdu sám do posilovny. Když vstoupím do zařízení, vždycky mám pocit, že mi došla energie, a nejraději bych se šel domů podívat na fotbal a objednal si kuřecí křidélka. Znám několik lidí, kteří chodí do posilovny a každý den cvičí, jako by trénovali na zombie apokalypsu. Velký respekt, ale já prostě nemám takovou vůli.

Takže místo toho, abych na sebe naložila povinnost pořádně si zacvičit, rozhodla jsem se přenést břemeno na někoho jiného.

Existuje celá řada způsobů, jak toho dosáhnout, například si najmout osobního trenéra, chodit na něco jako crossfit, jógu, cyklistické kurzy atd. V podstatě to dělá to, že vše, co musíte udělat, je ukázat se. I když je moje tělo unavené a cítím se na hovno, jakmile jsem na hodině crossfitu, není cesty zpět. Nemohu si odskočit na cvičení nebo odejít dřív; jsem nucen pracovat na plný plyn. Zvláštní je, že jakmile se dám do pohybu, začnu si uvědomovat, že to není tak špatné, jak jsem si myslel.

Pokud skupinové nebo osobní lekce nejsou ve vašem rozpočtu, dobrým krokem je získat parťáka pro zodpovědnost, který má mnohem větší vůli než vy. Ať je tato osoba vaším motivátorem a využijte ji k tomu, abyste se ujistili, že na sebe budete tlačit.

Pokud to není možné, alespoň si předem napište celý trénink a ujistěte se, že neodejdete dřív, než bude hotový. Mít tréninky napsané na papíře pomůže zabránit tomu, abyste s nimi předčasně skončili. Zatímco cvičební lekce nebo trenér jsou možností dohody, toto je skvělé levnější místo, kde začít.

Můžete vzít tu nejmotivovanější krysu z posilovny na světě a ocenit přesné nebo ještě lepší výsledky tím, že vás při náročnějších trénincích bude tlačit odborník a poslouží vám jako motivace. Ušetříte sílu vůle, dosáhnete výsledků a zajistíte, že zůstanete na správné cestě. Jediné, co musíte udělat, je ukázat se.

Neplatí to jen pro osobní fitness. Jako spisovatel pro řadu médií musím každý den napsat obrovské množství článků. Abych se ujistil, že se to podaří, nutím se každý večer jet do Starbucksu a psát. I když se mi zrovna nechce psát, když už tam jsem, nutí mě to začít se hýbat.

Se vstupem do roku 2016 si většina z nás dává novoroční předsevzetí. Podle časopisu Forbes uspěje v plnění svých novoročních cílů jen 8 % z nás.

Chcete-li být součástí 8 %, odstraňte z rovnice sílu vůle. Ať už jde o to, dostat se do formy, najít si výjimečného partnera nebo se stát lepším v práci, vytvořte si prostředí, ve kterém se stačí jen ukázat, a než se rok 2017 přehoupne, bude z vás úplně jiný člověk.